УКР
  • УКР
  • РУС

Категорії товарів

Гарантія і повернення

Не знайшли відповідь?
Консультації стосовно замовлень
0 (800) 331 – 623
Пн — Пт9:00 — 19:00
Cб — Нд10:00 — 17:00
Сервісне обслуговування
0 (800) 404–888
Пн — Пт9:00 — 18:00
Cб — Нд10:00 — 17:00

Про гарантію

Уся продукція BaByliss сертифікована та відповідає міжнародним стандартам якості. Ми надаємо офіційну гарантію від виробника. Термін дії гарантії на ваш прилад вказано на оригінальному гарантійному талоні. Гарантійний талон додається до всіх приладів BaByliss, куплених в нашому інтернет-магазині або у наших офіційних партнерів. На всі такі товари поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів». У разі перебування приладу в сервісному центрі для ремонту або діагностики гарантія продовжується на термін перебування приладу в сервісному центрі. Гарантійний ремонт побутової техніки здійснюється в авторизованих сервісних центрах.

Випадки коли гарантія не поширюється
  • пошкодження товару внаслідок недбалої, неакуратної експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву)
  • природні зміни зовнішнього вигляду виробу внаслідок тривалої експлуатації (потертості на поверхні, невеликі подряпини).
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
  • присутні механічні або інші пошкодження, які виникли в результаті навмисних або необережних дій з боку покупця або в результаті недбалої експлуатації (падіння, неправильний догляд, перегрів);
  • порушення правил використання, зазначених в інструкції з експлуатації товару;
  • було здійснено несанкціонований ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему приладу неавторизованими сервісними центрами або третіми особами.

Про повернення

Повернення або обмін товару належної якості протягом 14 днів можливий якщо:
  • товар не був в експлуатації;
  • повністю збережено оригінальну упаковку, не порушено її зовнішній вигляд і цілісність;
  • збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
  • є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару.

У разі поломки товару повернення здійснюється за наявності Акта авторизованого сервісного центру з висновком про неможливість проведення ремонту.